RSS

Egyszer volt, hol nem volt...

írta: Killah ; 2010.06.13. 19:04

...Voltam én, aki úgy döntöttem hogy befejezem azt amit 2009 decembere körül megkezdtem. Természetesen a bemutatózásra gondolok, nem akarok rituálét tartani ezért, vagy hasonló, egyszerűen szeretném közölni azt, hogy elszállt a kedvem az egésztől.
Kedvem semmi, ihlet semmi, minőség már semmi. Engem már nem szórakoztat, mást eddig se biztos. Szerencsére senki nem próbálta rám erőszakolni hogy folytassam, nem is szeretném hogy bárki ezt tegye, vegyétek tudomásul, hogy ez a zén(Szalacsi után szabadon) döntésem. A blog, és a YouTube felhasználó is marad, különféle videókat várhattok tőlem, csak nem bemutatókat. (készül egy zenés videó, egy Gmod rész, és sok ötletem van az íráshoz is, de lusta vagyok ezek elkészítéséhez.)

Itt a vége, fuss el véle!
Álmodjatok székletet!

 Metál az ász!

 

 



5 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://killahokorsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr122078994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.06.16. 13:30:42

Az "Empty Walls" sztem jobban sikerült Serjtől...:)

D4nNy 2010.06.29. 23:12:00

WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ,Killah küldtem 1 üzenetet indán keresztűl olvasd el mindenképp!

D4nNy 2010.06.29. 23:12:29

Na b+ ezt nem így akartam ,bocs :D

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.06.30. 22:02:10

@D4nNy: elolvastam, és nagyon meglepődtem. kövesd a blogot, pár napon belül új bejegyzés :D

The Aki (törölt) 2010.07.07. 18:05:45

Jó tudni, hogy más is bírja Serj számait! :D

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása