RSS

Rólam.

írta: Killah ; 2010.02.19. 13:53

2010.02.19

Üdv.

Killah vagyok. Honnan ered ez a név? Ha ennyire kíváncsi vagy akkor hát figyelj:

Alapból "killer" néven indítottam netes életem (Gyilkost jelent angolul, és a netes élet = kockuláááás). Nos mivel közösségben kockultam, az emberkék hamar jelzőket illeszgettek rám, meg rövidítéseket találgattak így "Killa" lettem. Aztán pedig egyszerűen hatalmamnál fogva hozzátettem egy H betűt mer' az olyan jól hangzik. Nah persze.

További tudnivalók: 15 éves vagyok, és 2009 decemberében kezdtem videózni. Első videóm az Állati játékok - Dawn of War volt. Azóta 12 másik Állati játékok részt publikáltam, meg egy zsák másik ökörséget. A Videózást csak hobbinak veszem, senki nem kötelezhet arra hogy hetente legyen videó. A Yeshno, és a RosszPCjuniorok csapat legfiatalabb, és legújabb tagja vagyok. Célom: megmutatni, hogy nem minden 14(immár 15) éves RatyiDániel szinten van.

2010.07.02

2010.06.13-adikán bejelentettem hogy leállok a videózással, majd kevesebb mint 20 nap múlva 2010.06.30-adikán visszatértem, mert rájöttem hogy hiányzik a videózás.

Az új tanévet már a Vak Bottyán középiskolában kezdem, Gyöngyösön, Gépész szakon. Kollégista leszek, de egyenlőre még nem tudom hogy fog ez kihatni a videózásra.

Köszönöm hogy végig olvastad. Álmodj székletet!(miez az elköszönés? Igazából csak egy egyéni elköszönést akartam és az "Álmodjatok szépeket"-ből, alakult ki az "Álmodjatok Székeket", aztán a yeshno közös Skype-ján alakult ez át.) És ne feledjétek, jobb fingni mint lepetézni!

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://killahokorsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr921773143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

süti beállítások módosítása